چهارشنبه ۲۶ شهریور ۰۴

ایده هایی برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو

۱۳ بازديد


هنگام بهینه‌سازی وب‌سایت‌تان، حرکت‌های بسیار متفاوتی وجود دارد، حتی اگر فقط یک سایت وبلاگ‌نویسی یا دیگر نوع سایت‌های مشابه را اداره می‌کنید. این می تواند در بهترین حالت دلسرد کننده باشد، اما واقعا باید انگیزه شما برای به دست آوردن تمام اطلاعاتی باشد که می توانید برای اطمینان از اینکه همه چیز را درست انجام می دهید. شروع با این نکات یک انتخاب عاقلانه برای شروع صحیح اجرای سئو است.

سایت خود را بیش از حد با کلمات کلیدی پر نکنید زیرا می تواند علیه شما استفاده شود. موتورهای جستجو به دنبال کلماتی هستند که عمدتاً در محتوا قرار دارند. با این حال، داشتن مقدار غیرطبیعی از کلمات کلیدی مشابه در محتوای سایت شما می تواند در واقع به ضرر شما باشد، زیرا یک "پرچم قرمز" را به نتایج جستجو ارسال می کند تا از آن ها بگذرید.

هنگامی که با تگ های متا و عنوان در صفحات خود سروکار دارید، باید به یاد داشته باشید که آنها را بسیار منحصر به فرد نگه دارید. در دنیای سئو، یافتن سایتی که بدون استفاده از کلمه کلیدی مناسب رتبه بالایی داشته باشد بسیار نادر است و اکثر سایت های رتبه برتر دائماً برچسب های خود را تغییر می دهند و آنها را برای افرادی که در بازار خاص خود جستجو می کنند منحصر به فرد می کنند.

نوشتن و ارسال نظرات برای محصول شما راهی عالی برای افزایش بازدید شماست. با ایجاد یک بررسی از محصول، هدف قرار دادن کلمات کلیدی محصول و دریافت بک لینک به بررسی برای افزایش رتبه جستجوی آن، می توانید ذهنیتی برای خرید ایجاد کنید و آن بینندگان را به طور مناسب هدایت کنید.

برای اینکه ربات های موتورهای جستجو به راحتی وب سایت شما را بخزند، مهم است که از فلش کم استفاده کنید. هنگام ساخت منوها یا برای افزودن متن از آن استفاده نکنید. بهترین راه برای استفاده از فلش برای فیلم، صدا و انیمیشن است. در حالی که موتورهای جستجو می توانند فلش را ایندکس کنند، این کار خیلی کارآمد انجام نمی شود و این یک فرصت از دست رفته برای شما است. هرچه ربات ها راحت تر بتوانند سایت شما را بخزند، نتیجه بهتری حاصل می شود.

وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، باید صبور باشید. فقط به این دلیل که دیروز سایت خود را بهینه کردید، شاهد جهش فوری در ترافیک نخواهید بود. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتیجه قابل توجهی را از فرآیند بهینه سازی موتور جستجو مشاهده کنید. به خصوص اگر یک کسب و کار جدید هستید، یا اخیراً شروع به استفاده از یک وب سایت کرده اید.

محتوایی را با کمترین کد HTML منتشر کنید. موتورهای جستجو صفحاتی را ترجیح می دهند که محتوای واقعی را به جای هزاران کد HTML ترجیح می دهند. در واقع، آنها به طور مداوم آنها را در رتبه های بالاتر قرار می دهند. بنابراین، هنگام نوشتن با در نظر گرفتن سئو، کد را ساده نگه دارید و بر جذب مخاطب از طریق کلمات خود تمرکز کنید.

هنگامی که صفحه وب خود را ایجاد می کنید، مهم است که اغلب از عبارت کلیدواژه خود استفاده کنید. هرچه تراکم کلمه کلیدی شما بیشتر باشد، بیشتر در جستجوهای مشتریان بالقوه نشان داده می شود. این سطح دید شما را ارتقا می دهد و ترافیک سایت شما را افزایش می دهد و فروش کلی شما را افزایش می دهد.

اگر می‌خواهید وقتی کسی موضوع شما را جستجو می‌کند، سایت شما در بالای نتایج جستجو قرار گیرد، باید سایتی ایجاد کنید که واقعا عالی باشد. اگر سایت عالی ندارید، هیچ تاکتیکی شما را به اوج نمی‌رساند.

جداول یکی دیگر از طرح‌های قالب‌بندی HTML است که مدیران وب‌سایت عاقل باید هنگام بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو از آن اجتناب کنند. گاهی اوقات جداول ضروری هستند. مانند زمانی که نیاز به ارائه داده های پیچیده دارید. با این حال، از قالب بندی جدولی که از نظر سبک یا برای راحتی استفاده می شود، باید اجتناب شود. جداول با کندی بیشتری توسط موتورهای جستجو نمایه می شوند و محتویات موجود در جداول بیشتر نادیده گرفته می شوند.

متن وب سایت خود را به زبان ساده بنویسید. یک لیست طولانی و نامفهوم از کلمات کلیدی ننویسید، زیرا موتورهای جستجو این را تشخیص خواهند داد. موتور جستجو متوجه خواهد شد که هر کلمه کلیدی با بسیاری از کلمات کلیدی دیگر احاطه شده است و اهمیت هر کلمه کلیدی را در لیست کاهش می دهد.

باید در نظر داشته باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر یا فیلم ها را بخوانند. اگر می خواهید تصاویری را در سایت خود قرار دهید، حتماً یک متن توصیفی در کنار آنها اضافه کنید. همچنین می‌توانید از کلیدواژه‌های مرتبط برای تگ کردن تصویر یا قرار دادن کلمات کلیدی در نام فایل استفاده کنید.

برای هر بازار و جمعیتی جستجوگر، کلمات کلیدی "منفی" خاصی وجود دارد که کاربر اینترنتی را از کلیک کردن روی پیوند شما از لیست نتایج جستجو باز می دارد. از منابع بازاریابی و بینش مصرف کننده خود برای تعیین اینکه کدام کلمات کلیدی برای بازار هدف شما توهین آمیز، نامربوط یا نامطلوب تلقی می شوند، استفاده کنید.

سئو به یک تعادل دقیق بین بهینه سازی در سایت و خارج از سایت نیاز دارد. در حالی که این دو مفهوم در واقع تکنیک های جداگانه ای در نظر گرفته می شوند، سایت های موثر و بهینه شده برای کلمات کلیدی، بهترین جنبه های هر یک از این دو مکتب را ترکیب می کنند. وقتی دو طرف به خوبی تحقیق و بررسی شوند و به درستی انجام شوند، سایتی را ایجاد می کنند که از مجموع اجزای آن بیشتر است.

هنگام کار بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو، باید کلمات کلیدی مناسب را در هر قسمت از سایت خود قرار دهید. کلمات کلیدی باید در عناوین، محتوا، نام تصاویر و URL شما باشند. سرصفحه صفحه و تگ عنوان دو مورد بسیار مهم هستند
مکان هایی برای قرار دادن کلمات کلیدی خود وجود ندارد. مراقب باشید، با این حال، قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در سایت شما باعث می شود که سایت شما به عنوان اسپم شناخته شود.

هنگام ارائه اطلاعات در نسخه خود، عباراتی مانند "چگونه می توانم..." یا "از کجا می توانم پیدا کنم..." را در کلمات کلیدی خود بگنجانید. مردم دوست دارند سؤالات خود را در موتورهای جستجو بنویسند و شما می خواهید پاسخ آن را ارائه دهید. شما حتی می توانید از سوال به عنوان عنوان پست خود استفاده کنید، که آن را برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی می کند.

اطمینان حاصل کنید که همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان در سایت خود هستید. این می تواند به شما کمک کند شهرت قابل اعتمادی ایجاد کنید زیرا بازدیدکنندگان شما به احتمال زیاد شما را به گروه دوستان و اقوام خود ارجاع می دهند. این نوع بازاریابی مردمی برای کمک به سئوی شما ضروری است.

برای انجام سئو، شما واقعاً باید بسیاری از چیزهایی را که درگیر هستند، درک کنید. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید استراتژی‌های کلیدی خود را در این فرآیند پیدا کنید و منابع مفیدی را پیدا کنید که به نظر شما بسیار مفید هستند. هنگام شروع کار حتما این نکات را در نظر بگیرید.

نکات سئوی DIY که هر کسی می تواند به سرعت تسلط یابد

۱۵ بازديد


امروزه افراد زیادی در حال تلاش برای ساخت وب سایت هستند. ساختن آنها آسان است، سرهم بندی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است و یک وب سایت با رتبه بالا نیز می تواند پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. یک وب سایت مزایای زیادی دارد. با این حال، برای اینکه سایت شما رتبه خوبی داشته باشد، باید از این تاکتیک ها استفاده کنید.

هنگام تنظیم سایت خود برای سئو به زبان انگلیسی، از مترادف کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. موتورهای جستجو به زبان انگلیسی عموماً به اندازه کافی هوشمند هستند که مترادف ها را تشخیص دهند و اگر نمونه های بیشتری از کلمه کلیدی داشته باشید، وزن بیشتری روی صفحه شما قرار می دهند، در حالی که از تأثیر مخرب پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری می کنید.

سایت خود را به موتورهای جستجوی مختلف ارسال کنید. ساده به نظر می رسد، اما بسیاری از وب مسترها این مرحله ساده را انجام نداده اند. سایت خود را به طور رسمی به موتورها ارسال کنید و فرآیند رتبه بندی کلمات کلیدی خود را آغاز کنید. مطمئن شوید که به همه موتورهای جستجو نیز ارسال می کنید، نه فقط موتورهایی که فکر می کنید محبوب ترین هستند.

علاوه بر اطمینان از به روز رسانی روزانه وب سایت خود، باید پیوندهای تازه ای به وب سایت های مختلف ارائه دهید. اگر لینک های خود را روزانه به روز کنید، مردم به وب سایت شما می آیند تا آخرین لینک ها را به تمام وب سایت های جدید دریافت کنند، که بهینه سازی موتورهای جستجو را افزایش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما هم مرتبط و هم مختص محتوای سایت هستند. برچسبی که حاوی یک عبارت کلیدی عمومی تر است (یعنی: موسیقی راک کلاسیک) با رقابت بسیار سنگینی در SERP روبرو خواهد شد، جایی که به عنوان چیزی خاص تر (مثلاً: موسیقی رولینگ استونز) احتمالاً شما را در لیست بالاتر خواهد برد. رتبه بالاتر یکی از راه های افزایش ترافیک سایت شماست.

بهبود عملکرد برای مشتریان خود در وب سایت برای شما ضروری است. برای این کار می توانید یک کادر جستجو در گوشه سمت راست بالای صفحه خود قرار دهید. این به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه را که می خواهند با یک کلیک ماوس پیدا کنند.

یک ماشین حساب رایگان، کتاب الکترونیکی یا سایر محصولات الکترونیکی را برای ارائه در وب سایت خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که آدرس وب‌سایت و نام کسب‌وکار شما را نشان می‌دهد تا افراد بتوانند برای محصولات مرتبط مراجعه کنند. لینک های محصول رایگان را در انجمن های مرتبط با رشته خود ارسال کنید تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در یک فضای کوتاه در صفحه خود قرار ندهید. تمرکز سایت خود را بر روی ده ها کلمه کلیدی و عباراتی که وب سایت شما در واقع روی آنها متمرکز است، حفظ کنید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی می توانید تصمیم بگیرید که کدام کلمات کلیدی و عبارات مرتبط ترین هستند.

اگر به دنبال این هستید که سایت خود را در صدر نتایج جستجو قرار دهید، پس باید مطمئن شوید که تاکتیک‌های SEO را که رقبای شما استفاده می‌کنند، تجزیه و تحلیل می‌کنید. دلایلی وجود دارد که سایت های دیگر موفق هستند و اگر متوجه شوید که آنها چه کاری انجام می دهند، می توانید سایت خود را نیز به آنجا برسانید.

فهرست شدن وب سایت شما توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، بازدید بیشتر شما را تضمین می کند. ابتدا صفحه اصلی خود را فهرست کنید و در صورت لزوم صفحات دیگری را اضافه کنید. وب سایت خود را با کلمه کلیدی مناسب توصیف کنید. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، وب سایت شما بالاتر در لیست نتایج یک موتور جستجو ظاهر می شود.

متن وب سایت خود را به زبان ساده بنویسید. یک لیست طولانی و نامفهوم از کلمات کلیدی ننویسید، زیرا موتورهای جستجو این را تشخیص خواهند داد. موتور جستجو متوجه خواهد شد که هر کلمه کلیدی با بسیاری از کلمات کلیدی دیگر احاطه شده است و اهمیت هر کلمه کلیدی را در لیست کاهش می دهد.

برای انتخاب موثرترین کلمات کلیدی برای سایت خود، از موضوعات پیشنهادی موتور جستجو بهره ببرید. به عنوان مثال، اگر سایت شما درباره سگ ها بود، می توانید کلمه سگ را در نوار جستجو وارد کنید. عباراتی که پیشنهاد می شود، مانند "سگ 101" یا "سگ که نمی ریزد" عباراتی هستند که اغلب برای آنها جستجو می شوند و کلمات کلیدی عالی برای سایت شما خواهند بود.

شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا از برخی روش های سئو در سایت خود استفاده کنید تا میزان ترافیک دریافتی را به طور منظم افزایش دهید. این روش ها شامل ایجاد بک لینک به سایت خود از طریق وبلاگ ها و استفاده از عبارات کلیدی هنگام نوشتن مقالاتی است که به سایت شما لینک می دهند.

یک نکته برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو این است که مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر خوانندگان شما در خانه بمانند، مادران و مردان مجردی که دوست دارند سفر کنند، تفاوت زیادی در آنچه باید پست کنید وجود دارد. هنگامی که بتوانید این موضوع را بفهمید، می دانید که چه نوع پست های وبلاگی را بنویسید.

دوباره بررسی کنید که محتوای صفحه شما فقط با یک موضوع ارتباط داشته باشد و همچنین با عنوان و متا تگ توضیحات شما مطابقت داشته باشد. متن طولانی و پر سر و صدا که از جایی به مکان دیگر می پرد برای هیچ کس مفید نیست. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که دارید مختصر و آموزنده است و تگ های صفحه شما در همین موضوع باشد.

استفاده از کلماتی مانند "عکس"، "تصویر" یا "تصویر" در متن ALT در تگ های IMG می تواند به جستجوگران در سایت شما کمک کند. مردم اغلب یک کلمه کلیدی به اضافه یکی از آن سه کلمه را جستجو می کنند تا گرافیک مورد نظر خود را پیدا کنند. آنها را به سایت خود بیاورید و اطلاعات را ارائه دهید!

وقتی به دنبال راه هایی برای بهینه سازی سایت خود هستید، با کد HTML i شروع کنید
خود، به طور خاص، برچسب عنوان. برچسب عنوان سایت شما، که ابتدا در بخش "سر" کد ظاهر می شود، باید بسیار مختصر و تقریباً 7 تا 12 کلمه باشد. کلمه کلیدی اصلی صفحه شما باید وجود داشته باشد و مطلقاً هیچ کلمه کلیدی در تگ عنوان نباید تکراری باشد. این یک عنوان سریع و مختصر برای موتورهای جستجو ارائه می دهد.

کلمات کلیدی خود را در محتوای وب قرار دهید. موتورهای جستجو احتمالاً تشخیص می دهند که سایت شما احتمالاً با کلمات کلیدی خاصی مرتبط است و سایت شما را بر اساس آن رتبه بندی می کند. با این حال از زیاده روی در مورد کلمات کلیدی خودداری کنید، ممکن است توسط یک برنامه عنکبوتی میخکوب شوید و به دلیل علامت گذاری به عنوان هرزنامه انتخاب نشده باشید.

استفاده از این تاکتیک های بالا مطمئناً به یافتن وب سایت شما کمک می کند. مهم است که به یاد داشته باشید، وب سایتی که بر سئو تمرکز نمی کند، در نهایت سقوط می کند و به صفحات پشتی سقوط می کند. با استفاده از این نکات می توانید از این سرنوشت جلوگیری کنید، بنابراین همین امروز شروع کنید تا بتوانید رتبه خود را بهبود بخشید.